Vakfımızın 2023-2024 Güz Dönemi

Eğitime Katkı Başvuruları Duyurusudur.

 

        Değerli öğrenci kardeşlerimiz,

        Yurdumuzda ve dünyada yaşanan pandemi sürecinde ve 06 Şubat 2023 de meydana gelen Kahramanmaraş merkezli ve 11 ili etkileyen asrın felaketi olarak nitelenen depremler nedeniyle maalesef bazı etkinlikler önceki yıllarda olduğu gibi gerçekleştirilememektedir.

        Vakfımızın bütçesi, başvuru durumu ve belirlenen kriterler nazara alınarak imkanlar ölçüsünde siz değerli öğrencilerimizin eğitimine bu yıl da bir nebze olsun katkıda bulunmaya çalışacağız.

        Ekte sunulan başvuru formunu eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurarak    info@sebinkarahisar.org.tr    e-mail adresine 09.10.2023 Pazartesi 27.10.2023 Cuma gününe aksamına kadar gönderebilirsiniz. Daha sonra gönderilen başvurular dikkate alınmayacaktır.

         Bu yılki burs verilecek öğrencilere Şebinkarahisarlı (anne veya baba biri Şebinkarahisarlı) olması özellikle kız ve erkek öğrencilerimizden Yüksekokul veya Üniversite öğrencileri arasında burs verilecektir. 

Kız öğrencilerimize ile Ankara’da okuyan kız ve erkek öğrencilerimize burs konusunda öncelik tanınacaktır.

        Posta yoluyla göndereceğiniz formların kaybolması ihtimaline karşı ve kargo ile posta ücretlerinin yüksek olması nedenleri ile Elden form vakıf merkezine form teslim edilmemesi, başvurunuzun elektronik ortamda yapılması önem arz etmektedir.

Geçmiş yıllarda başvuru yapan arkadaşlarımızın da aynı şekilde güncel belgeleriyle birlikte tekrar başvuru yapması gerekmektedir.

Herhangi bir başvuru olmaması halinde vakıf yönetiminin öğrenciyi bilgilendirme mecburiyeti bulunmamaktadır. Geçmiş dönemde burs alan öğrencilerin Bir üst sınıfa geçmemesi (geçen sene aldığı derslerden birinden dahi kalması) halinde başvuru dahi yapsa burs imkanlarından faydalanamayacaktır.

Öğrencinin başarı kriteri, ailesinin maddi durumu, ailesinde okuyan öğrenci sayısı fazlalığı gibi ve burs değerlendirme Komisyonu tarafından belirlenecek kriterlere göre değerlendirme yapılacaktır.

 Ancak Vakıf yönetimi burs değerlendirme sonucu burs başvurusunda bulunan öğrencilere niçin burs verilmediği konusunda herhangi bir açıklama yapma mecburiyeti bulunmamaktadır.  Bu konu ile ilgili herhangi bir belge bilgi talep edilmeyecektir.

         Yeni tarihli öğrenci belgesi ve transkript belgesi e-devlet üzerinden (YÖK -Yüksek Öğretim Sistemi) alınarak PDF olarak başvuru formuna eklenecektir. Okuduğu Üniversite Öğrenci işlerinden herhangi bir belge alınmayacaktır.

        YÖK sistemi üzerinden alınan belgelerde karekod ile kontrol edileceğinden özellikle resim gönderilmemesi gerekmektedir. Yeni kaydolan (1.sınıf/1.dönem) öğrencilerden transkript belgesi istenmeyecektir.

         Başvuru belgesinde kesinlikle vesikalık resim olacak ve başvuru formundaki imza bölümleri öğrenci tarafından imzalanacaktır.

Resimsiz, imzasız, renkli kalem ile doldurulan, okunaksız ve benzeri formların doldurulması form üstünde işaret, şekil bulunması başvuru formları dikkate alınmayacaktır.

Özellikte okul bilgileri, iletişim bilgileri ile telefon numaralarının okunaklı doldurulması gerekmektedir.

Formun doldurduktan sonra elektronik ortamda gönderilmesini sağlamak için resimden, Word‘den PDF çevrilmesinde ücretsiz olan yazılımlar kullanılabilir.

Örneğin https://www.ilovepdf.com/tr/pdf-birlestirme internet sayfası kullanılabilir. Ancak tamamen tavsiye niteliğindedir.

         Burs değerlendirme komisyonu tarafından yapılacak değerlendirme sonucu burs ödeme veya burs verilmesi uygun görülüp görülmemesi bilgisi tarafınıza ayrıca bildirilecektir.

         Vakıf yönetimi tarafından burs verme işlemleri ile ilgili olarak her zaman düzenleme yapma yetkisi bulunmaktadır. Öğrencinin durumuna okuduğu üniversitenin zorluğuna göre veya özellikle vakıf etkinliklerine katılımları dikkate alınarak kişiye göre bursun daha çok veya az gönderilmesini veya bursun kesilmesi karar verebilir.

Vakıf Ekonomik duruma göre miktar ay planlaması yapabilir. Toplu veya ay ay burs ödemesi yapabilir.

Burs verilen öğrencilere elden ödeme yapılmayacak ve Burs ödemeleri PTT veya banka üzerinden açılacak yeni tarihli ve kendi adına açılmış Posta Çeki hesabına veya banka hesabınıza gönderilecektir. Vakıf tarafından herhangi bir bilgi gelmeden banka hesabı ve herhangi bir posta çeki hesabı açılmayacaktır.

Burs başvurusunda bulunacak öğrencilerin bu hususlara dikkate alması çok önemlidir.

 

                             EĞİTİME KATKI TALEBİ BAŞVURU FORMU pdf

 

                             EĞİTİME KATKI TALEBİ BAŞVURU FORMU doc